::naik turun kehidupan blog::

Sunday 20 January 2013

shopping online ^_^

Assalamualaikum...

uolss nk tau x.. aku da giler sopim online!!!! aigoo.. habis lar duit diri ini.. duit beliau apatah lagi.. sob3.. 

akan tetapi!! niatku untuk  terus 'memborong' terhalang sebentar pabila beliau berkata "kita jgn boros2 sgt tau kite kn nk kawen... ok, aku sabar je lar menahan nafsu nafsi aku nk sopim2 bebaju ni...
2 hari kemudian..
cantik nyer baju ni!!!! nok...nok...nok... waaaa... mcm mane tu!!!! kalo la ad ubt giler sopim kn bess... aku percaya, kalau ada beliau pasti sanggup mendapatkannya walau harga ribu riban..hihihi... 

tp ye lar, ngan beliau jerk leh sopim2 ni.. huhu... yg penting uollss.. aku ni gile kt baju.. beliau pulak kt kasut.. kalau p copim2 ngan beliau boleh kate mmg dpt lar aku ni kasut, selipar atau seangkatan dgn nyer.... bez kn??? hahaha..  walau x selalu.. tp ade lar.. suit kn beliau.. hahaha.. kejamnyer aku ni...

ok, balik topik asal mcm lar hot sgt topiknyer  , hmm.. tp tula lar, mmg lumrah aku sebagai pompuan mcm ni kn.. nasib lar aku ni bkn cop duit, kalau ak cop duit, kilang duit aku pon leh bankrupt daaa..

n td baru aku menempah blouse baru.. hahaha... kn.. kejam...  

n butik2 on9 yg bes nyer
1) Rama-Rama Studio

ok lar uollss.. 5 jerk lar dulu k.. hihihi...
selamat bershopping!!


No comments:

Post a Comment