::naik turun kehidupan blog::

Tuesday 15 January 2013

anak sedare!!!!

Ya ampuuuunnn... berkurun da ak x mengupdate belog ku nihhh!!! almaklumla membizikn diri sepanjang mase.. upppssss... hihihi.. selame2 aku x berbelog nih mcm2 kejadian yg menimpa.. waaahhh.. eksen gitu.. biase lar.. artiss.. wahhh.. retis gitu.. ermmm.. ok2.. cukup2 sudah..

tuday aku nk menunjuk2 kat anda gmbr ank sedare kite... -x tau malu kn, dh berkurun x ngapdate tetibe nk eksen ngan gegambar ank sdare plak- phhheewww... hihihi.. taon ni -ok taon lepas- kite dpt 2 org ank sdare tau.. hihi.. yang petame2.. si luas namenyer... yg seterusnye si sepet.. hihihi.. derhake punya aunty.. tp dedue feremfuan.. iskkk.. yg seterusya nk lelaki lah.. x pon kembar.. ten..ten..teeeennn... sesedap rase je tempah.. haha.. ye lar kn, nk buat sendiri x mampu... x de bantuan.. kih3... ok... sebelum tahap kemengarutan semakin terserlah n menyerlah, cukup lar yer.. kite pegi kpd agenda kite yg sebenarnye...

first cik aimie a.k.a si luas... hihihi... ank merdeka uollsss... yg penting jaweee di situ... haha...



next.. tit..tit.. cik mia a.k.a si sepet.. hihi..  tp tiada sifat kejawaan sprti yg di atas ye.. hihi..



haaa... ini lah bintang hati gue... yg sendiri?? wahhh... lelambat lagi agaknye.. cheeewaaahhh...
anyway, budak2 ok anak2 ampun kan kederhakaan ibu saudara mu  yg comel ini kerana memberi gelaran yg exclusive ni yer.. hahaha.. kejam di situ...

skunk ak tengah final.. sob3.. tp ad dua paper lag.. yeayyy!!! tp esok da masuk paper 3... x yeayy da.. huhuhuk.. t aku cuti sem esok2 aku sambung lagi kemerapuan yg seterusnyer yer.. bye3.... 

No comments:

Post a Comment