::naik turun kehidupan blog::

Wednesday 23 January 2013

kenangan ^_^ (2)

Assalamualaikum..
 hai ulosss <3
ALERT!!
 petikan2 dibawah mungkin tidak menyenangkan anda jika berlaku ketidak puashatia sile luah pada diri sendiri, bkn di wall fb saye atau d ruang komel belog ini dan petikan2 ini juga sebagai memori yang saya simpan sebagai kenangan juga merupakan satu kenangan untuk diceritakan kepada anak2 kami ..
insyaallah.. 

sambungan...

ok uolllss.. dalam pejalanan nk p cari kdai roti canai tu sgt lah mencabar ok..  sebab beliau tu sgt cerewet lorhh  hahaha... aku pon terus menerus bertanye nk p kdai mane.. n keputusannyer, kne maroh.. hahaha.. sebab ape?? sbb beliau pon x tau jugop.. dohh... uhhh.. hihi.. ok, jumpe kdai.. nyum3... x dpt nasi kerabu, roti canai pon jadilah.. roti telur satu!!! aer milo -tibe2 sura lelaki menyapa, "kurang manis kak ehh".. ok.. beliau sentiase potttooonggggg!!! hahaha.. hajat mennganti kalori yg hilang sedikit terbantut ok.. -
beliau tu mcm bese lar, mkn lebih.. haha..nasi myk n roti kosong.. disebabkan beliau order lebih, ak pon poww lar sikit nasi myk nyer.. sikit jer ok.. haha.. sedap gler kott... nyumm3... ok, tamat bab mkn.. jum pulang...

ok.. mcm bese lar.. tnye beliau nk balik ikot mane.. mmm... dy ad tunjuk jln, tp ak x pasan jln tu wujud ok.. dgn kete nyer byk parking2 kt situ.. ehh.. aleh2, aku ni kene mrh pulak.. ok, sal jln pon nk mrh ke?? hmmm..  x pe, biar la dy puas.. hmm.. makin aku biar makin menjadi2.. aku pon geram lar jugak... dlm aty ni, eiii.. kn kalu aku tidow jer kt uma td kn beshhh.. iskk...  hmm.. ak pon pusing lar balik, hahhh!! nk sgt kn lalu ikot tu.. ehhh.. aku pulak kne mrh.. eiii... geram nyer.. ak pon sevare x sengaje terlawan lah beliau.. ape lagi beliau tu.. aku rumus la satu formula yg menngambar kn beliau pd mase itu k singa + rimau = tengku faiz hakim.. hahaha.. mengam sekuat hati lar beliau tu... sedihh aku.. huuuu.. psl jln jerk pon... ikot mane2 pon boleh lalu.. huuu.. tp beliau ni aku tgok time tu mcm da kne rasuk ngan jin aprit mate 18 da.. kn kalo aku azan kuat2 baru tahu.. hihihi... dy ckp aku lawan, dy cakap aku lawa.. aku senyap dy suh ckp.. aku ckp dy ckp aku melawan.. ckp salah, x ckp pon slh.. hmm..  aku rase da mcm tgh belakon drama setia hujung nyawa jerk, aku ersalina beliau zain.. hahaha.. kann.. aku pon antor dy balik, ingat kn dy pujuk lar, rupenye.. hampehhhh... pheeww... 

tp pastu kami berbaik jugak.. kejap je gaduhnyer.. uollss nk tau sape yg pujuk n mengalah.. jeng3.. pat teka pat... AKU.. ok, fine... uwaaa.. xpe2.. it's ok... Citer nyer cm ni, aku x mo lar bende ni berpanjangan.. sebab jalan jerk kot.. aku p la pujuk dy.. p amik dy balik.. ehhh... dy ni wat keras jerk.. geram nyer.. aku pon ckp la kt dy "ckp lar, xpe org dengor  ckp r ckp... org x lawan doh.." hahhh kne maroh lagu diri ini.... ok.. watak ersalina n zain di situ yer.. haha.. perasan toll.. aku pon mls nk lyn aku bukak kunci dlm aty, tamo pujuk aku ke ni.. huk3.. dy pon kuar, tutup pntu kete kuat2.. nasib x tercabut pintu kerete mak nyah.. tekejut mak.. aku tggl dy tepi jln tu yg nk mrh sgt tu.. hahaha.. aku pon merayau2 habiskan myk kete.. hihik...  tp aku pk2 balik, slh aku jugak kn sape suh curah minyak dalam api.. xleh cm ni.. ak pon kol dy ckp t ak p amik.. dy tamo... aku pom p jugak.. x kn dy tamo jumpe diri ini yg cumil ni.. haha.. ak pon senyap jerk lam kete, dy pon senyap.. mungkin cube tenangkan hati masing2.. smapi lar satu tmpat tu, aku pon benti, masing2 diam.. n x lame aku pon buke bicara.. mtk maaf.. ayat2 cinta sikit.. hihihi... mulenye x menjadi jgk, tp pas tu ak pujuk2 lg.. lame kemudian ok lar.. beliau tu keras2 kerak nasik jer, kalau rendam air lembut lar.. asal kne carenyer.. hihi.. jgn buat yg tidak2 yer uollss...  pas tu ok lar.. smpai skunk.. hihi..

bagi aku. ni sume kenangan.. kenangan manis.. walaupun agak pahit untuk dikenang.. semalam beliau ckp, mane ade pahit, sbb yg pahit pasti manis jgk akhirnyer.. suit kan beliau..hihi..  

ok lar uollss.. pasni ade satu lagi entry menarik!! bye... 

No comments:

Post a Comment