::naik turun kehidupan blog::

Thursday 17 January 2013

Birthday "party" ^_^

Assalamualaikum

ok... tonight seperti yg dirancang, maka rancangan telah menjadi dengan jayanyer walau x supriseeee... hmmm.. beliau mmg begitu.. dy ni mcm mane lah leh bace akal fikiran naluri hati aku nih.. nk wat suprise pon x jd.. hmmm.. xpe.. yg penting beliau happy.. senyum jerk manjang ptg td.. perasan lar tu.. hehehe..

nk dijadikan cerita, ptg td ak p "bandar" nk beli hadiah n kek.. pas tu kn ade ke patut ak punye kete x leh nk buka kuncinyer.. ku sangka bateri habes.. nasib kt kawasan tu ad kedai yg menyediakan khidmat geganti bateri alarm nih.. lega sebentar.. lpas tu aunty kdai tu dtg kt ak suh ak tggu smpai pkol 5.. pkol 5 bru asben dy datang.. aigoo.. mcm mane nih.. jam da pkol 4.35 janji pkol 5 nih.. hmmm... tapi aku cube untuk cool..dlm hati sape yg tahu kn.. huk3  .. ok, ak buat selamber jer n p beli air, aku lupe bwk air td.. nk bekelah lar kate kn.. hihihi... aku kol abh aku ckp sal mslh ni.. n dgn cool nyer dy jwb "owhh kunci tu mmg cam tu.. knpe x ambil kunci satu lg??" waaa... bkn jawapan itu yg ku mahu.. ku minta dia dtg tp x de kete.. huk3.. t'pakse lar ak koling2 incik saye.. iskk.. mane boleh... pecah lobang lar t suprise x menjadik.  n aku cube skali lg nk bukak kunci, ku tekan2 akhirnya alhamdulillah.. ok, aku simpan barang2 yg aku beli td n aku kunci balik pntu guna cara manual jerk ok.. hihihi... aku p beli kek.. nyum3.. blueberry lg... incik punye peberet tu... heee... masuk jer kete beliau koling2 tnye kt mane kedudukan diri ini.. katenye nk smpai da.. waaa.. dengan majunye aku tekan minyak rapat2 menuju tmpat yg d'jnjikan...

ok, sesampainyer tmpat yg d'janji kn, beliau sudah smpai.. kate nye "lambat!! abih da sebatang rokok" perghhh.. nk tumbuk je muke tu.. tp sabar.. birthday die.. iskkk... ok, setelah itu, berlakunya sesi memunggah makanan2 sekelian dlm kereta beliau... opsss... jangan pandang belakang ye birthday boy.. saya mahu memunggah barang.. ok, done.. jom kite cari tmpat beshhhh ntok lepaking n mkn2.. kami berdua jer dlm episod kali ni ok..hihihi.. 

titt titt.. smpai tmpat yg d'tuju.. dgn muka selamber dy ckp birthday boy  pyh bwk brg2 kn... ehh mane boleh... hehe... beliau bwk mknan je.. yg lain ak bwk.. suprise lar kate kn.. kononnyer...

ok.. ak suh jerk dy ngadap laut tu, ak nk prepare "majlis" nih...



kek blueberry cap Sweden.. hihi...

nasi + sambal udang -home made by me ok- 
dpt pujian tau..

   ni la birthday boy..  
   dengan baju kerjanya sekali.. pointnyer x mandi lg tu.. hihihi... 


 suke lar tu leh potong kek.. phewww....

muke ngade2 dpt kek.. org suh senyom betol2 x nk.. kn da masuk belog.. pheewww....


"hok ni baru kenyang yunk" uhhh.. sabor je lar.. x nyempat... n x cukup.. lastly ratah udang sampai abis n berkate"yunk x yoh mkn byk lar, yunk kn diet" .. uhhh...

yeayyy dpt hadiah!! cik ted pon icap rokok ok.. sekian..

ok.. tamat sudahhh.. hihi... n last skali... kne ikot beliau tgok "tapak projek" kt muara.. heee...
skunk, da abes ngapdate, n nk p study lar pulak.. hehehehehe.... bye uollssss....




No comments:

Post a Comment